понеділок, 21 березня 2016 р.

Ю Несбё
"Снеговик"

Чому я вирішила прочитати цю книгу?
   Чула, що цей автор дуже цікаво пише, що в нього виходять заплутані сюжети. І це все виявилось правдою!)

Сюжет книги.
  Воістину в першому снігу є щось чаклунське. Він зводить коханців, заглушає звуки, подовжує тіні, приховує сліди. Розшукуючи зниклу Бірту Беккер, Харрі Холе приходить до висновку, що роками в Норвегії в той день, коли випадає перший сніг, безслідно зникають заміжні жінки.
  Вперше Харрі стикається з серійним вбивцею на своїй рідній землі. Злочинець, якого газети дали прізвисько Сніговик, ніби дражнить старшого інспектора, доводячи його до самої межі божевілля ...

Враження від книги.
  Цей роман мені дуже сподобався. Я підозрювала майже усіх у цих вбивствах. Потім, як виявилось, я правильно почала думати, але чергова розкрита таємниця знову змінила мій погляд. На мою думку, якщо читач до останніх сторінок не може сказати із впевненістю хто вбивця, то це означає, що автор прекрасно справився із своїм завданням. В Несбе мені було цікаво читати абсолютно про все... про характери героїв, про їх історії життя, про моторошних сніговиків та методи серійного вбивці, навіть, божевілля він описує дуже цікаво. Через майстерність автора я відчувала подив, страх, радість і полегшення, все те, що відчували герої книги. 
   Я однозначно РАДЖУ читати книги Несбе. Це точно не остання моя книга цього письменника і я рада, що познайомилась з його творчістю.

Екранізація книги.
  Наскільки мені відомо, зараз проходять зйомки екранізації книги "Снеговик". І це мене дуже радує. Я вже дуже хочу подивитись цей фільм. Але його прем'єра запланована аж на 2017 рік, тому залишається тільки чекати :(

Немає коментарів:

Дописати коментар