вівторок, 22 вересня 2015 р.

Макс Кідрук
"Бот. Ґуаякільський парадокс"

Чому я вирішила прочитати книгу?
    Ті, хто вже давно читають мої пости, напевно, вже знають, що Макс є одним з улюблених моїх українських авторів (http://worldprintedpages.blogspot.com/2015/03/blog-post_31.html). Це і було основною причиною чому я оформила передзаказ цієї книги. Я просто не могла дочекатись її появи в книгарнях. А ще я дуже хотіла дізнатись, яке ж продовження буде у неймовірно відомої книги "Бот" :)

Сюжет книги.
    Після подій, описаних у першій книзі, Тимур Коршак більше не може програмувати і намагається забути події, що трапилися з ним п'ять років тому. Він і не здогадується, що в еквадорському місті Ґуаякіль розповсюджується епідемія, яка спричиняє напади жорстокості. І все це дуже схоже на те, з чим йому довелося зіткнутися в Атакамі. Величезна кількість людей потрапляє до психіатричної клініки, де вони малюють одинакові фрактали та безупинно повторюють ім'я Тимур.
    На пошуки психоістоти до Еквадору відправляються колишній програміст Тимур Коршак, найманець Хедхантер та психіатр Лаура Дюпре.

Враження від книги.
   Звісно, книга мені дуже сподобалась. По-іншому й бути не могло. Кідрук, як завжди, захопливо весело і цікаво все описав, а головне - тримав інтригу більшості подій до останньої сторінки! Я розумію, що напевно дехто, як і я, почав здогадуватись про те, що саме спричинило такі події. Але все таки від цього моє зацікавлення не зменшилось. А ще мені дико сподобалось закінчення книги, а точніше кілька натяків на подальші роботи автора.
   Кідрук повністю був в своєму стилі. В книзі присутні цікаві наукові моменти, інколи дещо незрозумілий героїзм головних героїв, а також ржачні події з життя героїв книги (в першій частині книги теж було кілька моментів, які суттєво відрізнялись, але все одно чудово доповнювали загальну атмосферу цієї історії).
   І, звісно, коли я читала книгу, то в моїй голові не раз прозвучала фраза: "Кідрук такий Кідрук", яка просто наповнює мене під час прочитання його книг. 

Презентація книги.
Зараз Макс починає їздити по країні з презентацією цієї книги і з своїми науковими лекціями. Розклад туру (взятий з оф. спільноти автора в вк - https://vk.com/max_kidruk_writer):
22.09 - Рівне
23.09 - Львів
24.09 - Київ 
25.09 - Кам'янець-Подільський
28.09 - Луцьк
29.09 - Тернопіль
30.09 - Івано-Франківськ
01.10 - Чернівці
06.10 - "Quantum" у Києві, лекція 1
07.10 - "Quantum" у Львові, лекція 1
08.10 - Нововолинськ
09.10 - Червоноград
20.10 - Вінниця
21.10 - Кіровоград
22.10 - Дніпропетровськ
27.10 - Харків
28.10 - Полтава
29.10 - Черкаси
03.11 - "Quantum" у Києві, лекція 2
04.11 - "Quantum" у Львові, лекція 2
10.11 - Одеса
11.11 - Миколаїв
12.11 - Херсон
01.12 - "Quantum" у Києві, лекція 3
02.12 - "Quantum" у Львові, лекція 3

   Я обов'язково відвідаю презентацію в Тернополі. Бо його зустрічі завжди дуже і дуже цікаві. Це не зовсім презентації книги, бо про книгу він там майже не розповідає. Це більше схоже на цікаві лекції про світ, його будову та історію. Макс вміє, навіть, фізику зробити настільки цікавою, що ті кілька годин презентації пролітають непомітно. Тому я вважаю, що на такі зустрічі просто необхідно ходити.
 До зустрічі всім,
 хто також буде на презентації в Тернополі.

І наостанок залишу вам два офіційних трейлери книги "Бот. Ґуаякільський парадокс".

Немає коментарів:

Дописати коментар