вівторок, 31 березня 2015 р.

День народження 
Улюбленого Українського Автора!


  Сьогодні святкує свій день народження Макс Кідрук. Я дуже люблю його книги. Їх дуже цікаво читати, а закінчення книги завжди неочікуване та інтригуюче. Тому я від чистого серця вітаю його та бажаю йому вічний потік натхнення та ще більше неймовірних пригод :)
  Макс написав вже дуже багато книги, але напевно найвідомішою і моєю найбільш улюбленою є "Бот". Можна сказати, що це одна з тих робіт, які відкрили мені любов до книг. Я прочитала її в школі (здається в 11 класі, але точно не пам'ятаю). Це перший український технотриллер. Він настільки захоплюючий, що читач просто ковтає всі наступні його роботи. Після неї Кідрук став моїм улюбленим українським письменником та автором, чиї книги я автоматично купляю, навіть не задумуючись.
  Якщо Ви ще не читали нічого в цього письменника, то раджу почати з цієї книги, навіть якщо Ви не дуже любите таку літературу. Зараз автор пише продовження книги. Вона повинна вийти вже цієї осінні. Я з нетерпінням її чекаю.

   Якщо Ви все ще сумніваєтеся чи починати знайомитись з творчістю цієї людини, то дочекайтеся презентації його книги у Вашому місті, або відвідайте наукові лекції "QUANTUM" в Рівному. Його презентації та лекції надзвичайні! Макс робить так, що фізика, хімія, математика (все що в школі так важко давалось) перетворюється в цікаві історії. Час на його виступах пролітає непомітно і ти вже зі смутком усвідомлюєш, що скоро кінець.

  Отже, я ВСІМ РАДЖУ прочитати його "Бот", а там вже самі далі вирішуйте чи продовжувати знайомство з цим автором.

Немає коментарів:

Дописати коментар